ponedeljek, 20. april 2009

Državno prvenstvo v latinsko ameriških plesih 2009

Pred nekaj dnevi sva bila s punco na državnem prvenstvu v latinsko ameriških plesih. To je bilo zame prvič in moram priznati, da je bilo fantastično!

Nekateri plesalci so bili res vrhunski in kar zaželel sem si, da bi tudi sam znal tako plesati. In potem sem se vprašal kako
lahko postanem tako dober plesalec?


In sem se spomnil na izjavo mojega mentorja Jeffa Quinta, da je potrebnih povprečno 10.000 ur dela, da postaneš dober na izbranem področju. 10.000 ur? Ja, verjetno res... Pa sem jih pripravljen vložiti? Mislim, da ne. To pa zato, ker sem ravno na točki, ko sem v svoje borzno trgovanje vložil približno 10.000 ur. In verjemite, to je zahtevalo OGROMNO energije.

Verjetno je ravno to razlog, da smo lahko super uspešni le na enem področju v življenju, ostalo pa nam je lahko užitkarski hobi.

In še nekaj, kar mi je ostalo v spominu od tege večera. Voditeljica programa je citirala enega slavnega plesalca (katerega imena se žal ne spomnim), ki je rekel sledeče:

"Nagrada ni zmaga in nagrada ni postati svetovni prvak. Ampak je prava nagrada svoboda, ki ti jo ples daje."

Uau.

Želim vam uspešno trgovanje!

Gregor