četrtek, 16. september 2010

Je Kdo Rekel Da Je Pot Do Dobičkov Postlana Z Rožicami?

Do zdaj ste verjetno že spoznali kakšen nakupno prodajni borzni signal ali takoimenovan "setup", ki jih je v mnogih (predvsem tujih) knjigah ogromno. Do zdaj ste verjetno že spoznali osnovna pravila borznega trgovanja - kaj početi in kaj nikakor ne. Do zdaj ste verjetno že spoznali glavne psihološke ovire, ki vas čakajo čisto vsak dan, ko na borzi trgujete in se izpostavljate s svojim denarjem. Vse te informacije ste z lahkoto dobili brezplačno celo na internetu.

In kaj zdaj? Kaj to zdaj v resnici pomeni?

Ali to pomeni, da ste že profesionalni "trader" in bi morali dobro zaslužiti? Ali to pomeni, da boste vsak dan kvalitetno trgovali? Ali to pomeni, da že imate čustveno moč, ki je potrebna pri tekmovanju z najboljšimi nasprotniki (drugimi borznimi udeleženci)? Ali pa je resnica drugačna in se vaša pot šele začenja?

Da, borzno trgovanje dobesedno je tekmovanje z drugimi udeleženci. Ko določeno priložnost prepozna skupina "traderjev" in jo vsi želijo izkoristiti naenkrat - kdo jo bo dobil? Zagotovo tisti, ki je najbolj izkušen, opremljen z vrhunsko opremo, 100% pripravljen in hiter.

Tukaj je nekaj besed modrosti človeka, ki ga vsi poznamo. Je legenda in je na svojem področju presegel vse vrhove. Dnevno borzno trgovanje ali "day trading" je popolnoma enako - zelo tekmovalno področje.

Michael Jordan:

"Mogoče sem jaz kriv. Mogoče sem vas zavedel in vam dal vedeti, da je lahko, ko v resnici ni bilo. Mogoče sem vam dal vedeti, da je bil vsak met na koš popoln zadetek. Mogoče je moja napaka, da niste videli, da mi je neuspeh dal moči, da je bila bolečina moja motivacija. Mogoče sem vam dal vedeti, da je moja košarka talent od Boga... in ne nekaj za kar sem delal...vsak dan mojega življenja."

Michael Jordan lahko čisto vsakemu pokaže točne gibe, ki so potrebni za vrhunsko košarko, točen način in celoten proces popolnega meta na koš in vse drugo, kar spada zraven. Ampak kaj bi se zgodilo, če bi se vi (opremljeni s tem znanjem) na košarkarskem igrišču soočili s Charlesom Barkleyem ali pa recimo z Markom Miličem?

Takrat bi spoznali, da je košarka veliko več. Veliko več kot le intelektualno znanje.

Day trading tudi.