četrtek, 15. oktober 2009

Moj današnji DAX trade 1.del

Na grafu zgoraj (klikni za povečavo) so prikazane vse jutranje borzne poteze na DAX futures. Rdeča okna nakazujejo na prodajni trade, modra pa na nakupni. Zeleni puščici me spominjata na frustracijo, ker nisem vzel še dveh svojih setupov, a sem hkrati pomirjen, ker vem zakaj ju nisem vzel.

Pred prvo zeleno puščico sem ravno zaprl svojo long pozicijo in sem hotel ostati nekaj minut "flat", poleg tega pa je ADX padel pod 15 kar mi nakazuje "slabo trgovalno okolje" brez volatilnosti, zato mi ni žal, da sem ostal na strani.

Pri drugi zeleni puščici pa sem sicer ta prodajni signal čakal, a cena zame ni šla dovolj visoko.

Toliko o stremenju k popolnosti, ki je itak nedosegljiva. Signala sta zdaj, ko je že vse mimo lepo vidna, a trgovanje v živo pomeni nekaj drugega - kot bi rekel moj mentor: "Making decisions with imperfect information."

Da vidim, kaj bo prineslo popoldne...