torek, 2. februar 2010

Včerajšnje Trgovanje Euro Valute


Dokaj nezanimiv dan za mene in moj trgovalni pristop. Ena sama dobra priložnost, ki se je pojavila tik po objavi ameriških novic ob 14.30 uri. Pred tem pa je bilo potrebno veliko dela, da sem ostal proč od "low probability setups". To se mi zdi večji uspeh od neto dnevnega dobička 342$.

Razmišljam tudi o tem, da bi v Sloveniji prvi ponudil trgovanje v živo, kjer bi tudi objavljal vse svoje poteze s pravim denarjem, a mislim, da je v Sloveniji po tem še premalo povpraševanja (trenutno to ekskluzivno nudim le svojim učencem v programu osebnega mentorstva).

Zakaj mislim, da bi bil prvi? Zavedam se, da določene trgovalne sobe že obstajajo, a obstaja velika razlika med analiziranjem in komentiranjem nečesa in pa trgovanjem z lastnim denarjem in to v živo. To je redkost celo v svetu in težko je najti kvaliteten "trading room".

Če bi vas kaj takega zanimalo, mi prosim pišite na gregor@borznitrgovec.si. Hvala. Želim vam uspešno trgovanje.